annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van februari 2021: deel 2.

Topic gestart op: 11-02-21 13h56

Antwoorden: 133 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van februari 2021: deel 2.

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
0 pluimen
133 ANTWOORDEN 133
patrick2
Wijze
Wijze

Oei @Tinneke2  dan moet je je rust nemen anders komt het niet goed. Heb al jaren een hernia dus ik weet wat het is en het is alles behalve prettig. 

Oh ja je vraag wat je hebt gestuurd is door gegeven aan Nelson de moderator want dat probleem kan ik ook niet bekijken en of oplossen. Dus je staat erbij in de email als ook Nelson onze moderator. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @NelsonM  de winkel kunnen ze me ook niet helpen .Antwoord is niet van Orange . Ik moet mijn tribe account verifiëren  maar hoe kan ik dat doen als ik geen bericht krijg nog in de spam  staat het en blijkt op de ipad in orde te zijn . Er moet iets fout zijn gelopen misschien met mijn wachtwoord van tribe heb dat zelf veranderd . Weet nu niet of het dezelfde moet zijn van Orange zelf . Doe dit bericht hier omdat ik niet anders  kan . Fijne avond . Want weet het ook niet meer en technische dienst kan dat ook niet zeggen ze . Probleem oplossen van tribe is niet van Orange . Dus ik kan het ook niet verklaren wat er aan de hand is. Nog goede avond en morgen gezond allemaal op . En @patrick2 bedankt voor doorsturen .al een hernia gehad weet wat is niet de eerste keer doet heel veel pijn 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Oké dank u maar niet veel wijzer van geworden. Toch bedankt

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Ik begrijp ook niet echt wat hier het probleem is. Maar Nelson kan het zeker voor je bekijken 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 en andere meelezers,

de vrijdag dus voor velen de laatste werkdag.

Hier voormiddag de uitslag van de onderzoeken ophalen in ziekenhuis Maaseik, pffffffff.

Duimen hé.

Nog een fijn dagje.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen