Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-21 13h56
Antwoorden: 133 antwoorden
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Goedemorgen iedereen en @Tinneke2 @Cdt24801 en @Josette .
Ik hoor het al de lekkere dingen staan al op het vuur bij @Josette en het klinkt ook lekker.
Het is ook eindelijk weekend en dan is volgende week al de nieuwe maand , het gaat snel.
Vandaag is het inderdaad weer frisser @Tinneke2 en dat na een paar heerlijke dagen. Maar het is eigenlijk ook nog winter hé.
Vandaag ga ik niet veel doen ben nog moe van het werk deze week. Het was deze week mijn hal dan weer de andere hal dan weer mijn hal en zo ben ik op en af gelopen heel de week.
Ja @Cdt24801 dat houd me erg jong. Enkel is het wel erg vermoeiend al dat werk zo te combineren. Daarom ga ik dinsdag ook vermelden dat ik er mee ga stoppen , of wel in mijn hal of wel gaat hij er uit en terug op de heftruck en doe ik de totale planning.
Dat laatste is niet zo simpel maar iemand die er meer niet is dan wel is ook niet erg goed voor de firma en de magazijniers.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
149 | |
76 | |
70 | |
28 | |
11 |