Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-21 13h56
Antwoorden: 133 antwoorden
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Beste @patrick2 het enige dat ik kan is op de babelhoek komen op de rest kan ik niet gaan ik weet dat ik hier geen vragen mag stellen maar ben ten einde raad . Wat nu . Fijne dag .
Dat snap ik niet goed ... Als je op Tribe kan, kan je toch aan alles aan? Hier zijn toch geen threads waarvoor je apart moet inloggen of zo? De babbelhoek is toch ook maar gewoon één van de vele threads die hier zijn....
Beste @Cdt24801 heel lief van jou dat je ook hebt gereageerd , zal wel opgelost geraken . Ben nog maar een leek en leer door jullie elke keer wat bij . Fijne avond en alvast bedankt voor jullie geduld en meeleven . En al positief nieuws voor de woonzorgcentra's kunnen weer samen eten per leefgroep en kunnen eens een dagje naar buiten . Ben echt zo blij voor hen . 😄😄gezellige avond voor jou en iedereen .
OK @Tinneke2 , dan zal het wel in orde komen hé
Je weet, je mag ons alles vragen. Echt alles. We gaan wel niet op alles kunnen antwoorden, dat is iets anders. maar we doen altijd ons best 😁
@Cdt24801 @Josette @patrick2 Hartelijk dank al voor jullie luisterend oor, weet je hulp enorm te appreciëren . Aan alle tribe. Met vragen kan je hulp krijgen vergeet dat niet wees niet beschaamd om ze te stellen. Ze helpen je echt met veel plezier . Ik ben al heel overtuigd . Wens jullie een fijne avond en slaap zacht ,geen enge dromen .