annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van februari 2021.

Topic gestart op: 05-02-21 05h28

Antwoorden: 94 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van februari 2021.

Welkom.png

 

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
0 pluimen
94 ANTWOORDEN 94
Cdt24801
Wijze
Wijze

Bij u ligt er dus niks meer Patrick?

Ik ben daarstraks meer dan een uur bezig geweest om de vwatuur sneeuw- en ijsvrij te maken. De sneeuw was dus ook al verijsd. Dat veegt ge er niet meer zomaar af met een borstelke ...

Trouwens, vriest het bij u niet? Indien wel, hoe kan de sneeuw dan weg zijn? Of spreekt gij enkel van de rijbaan misschien?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 @Met zout smelt het weg .eerst de grote lagen weg doen met een ijsschop en dan zout helpt .probeer maar als er nog sneeuw 🌨 valt of vriest.verdwijnt heel snel kan zelfs met keuken zout .Soms krijg je ook zout bij je gemeente gratis .Niet overal wie niet vraagt niet wint.

Hier lag zeker 10cm sneeuw ,liever toch de zon 🌞 .beste groetjes een goede avond eet smakelijk 😋 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

De sneeuw zelf was ook bevroren gisteren, dat was dus niet gelachen ...

Van de auto was dat bijna niet af te krijgen, moest heel voorzichtig te werk gaan om de lak niet te beschadigen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 bij mij ook zelfs deze namiddag en mijn wagen is nog maar pas gerepareerd ,kon wel vloeken .morgen weer zelfde liedje 🎵.Ga weer hard vriezen en ligt weer een laag sneeuw op mag voor mij ophouden .Je loopt in de vuiligheid langs de baan te voet bah .

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Cdt24801  ja watte, een jasje kopen voor je auto.

Trouwens mooie foto's.

Sommigen doen dat wel voor hun hondje! 

Heb nog eentje liggen van de camper we hebben nu een tot op de grond niet

alleen de vooruit! 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen