annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van februari 2021.

Topic gestart op: 05-02-21 05h28

Antwoorden: 94 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van februari 2021.

Welkom.png

 

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
0 pluimen
94 ANTWOORDEN 94
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  @Cdt24801 @Vanempte @patrick2 @Anonymous @@@@Hier weer deze nacht nog goed gesneeuwd om 7 u begonnen mijn stoep sneeuw te ruimen .Wat gaan jullie allemaal zo doen .mijn strijk ligt klaar niet veel zin maar moet gebeuren .Ga een wandeling maken een frisse neus op halen en hopelijk bevries ik niet😂aan de grond  .bitter koud 🥶.Moet even buiten genieten van de mooie natuur .wie weet volgend jaar geen sneeuw .Nog mijn passie beoefenen (tekenen )...Maken jullie er ook een mooi dag van en voor wie werkt veel succes en opgelet op de baan .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Voor mij zal het een werkdag zijn en morgen ook en dan heb ik weekend. Dus donderdag en vrijdag heb ik verlof. 

Ja ik moet door die vieze sneeuw naar het werk maar de hoofbanen zijn normaal gezien open en ik kom niet op de kleine banen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 , @Josette , @Cdt24801 Hier is deze morgen de zon 🌞 beginnen te stralen prachtig gezicht op de sneeuw.De ramen even open gezet om iets frisse lucht ,wat ik alle morgen doe .Wagen ontdooid nu vanzelf ,dus geen werk aan . Wat bij klussen hier en daar .even een rustdagje ,niet zo goed geslapen .en voor Patrick nog een dagje morgen een een lang weekend.fijne dag Josette geniet er van en @Cdt24801 hoop dat je niet teveel werk hebt gehad aan je wagen deze morgen want was nog bitter koud .alle andere tribe hopelijk leer ik jullie ook nog kennen🌨🤜🤛

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Daar plakken we de woensdag ook nog bij dus als je dit leest dan heb ik al verlof. heb een extra dagje bij genomen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Groot gelijk ,hier al een heerlijke ochtend zonnetje ,wel koud .goede kleding .tegen weekend aan komt er beter weer en volgende week gaan de graden weer omhoog .Dan zijn de ijsdagen voorbij .Heel leuk weekend en profiteer er maar eens goed van .Dik verdiend als hardwerkende man .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen