annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van februari 2021.

Topic gestart op: 05-02-21 05h28

Antwoorden: 94 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van februari 2021.

Welkom.png

 

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
0 pluimen
94 ANTWOORDEN 94
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  heb ik vanmorgen voor de zon scheen gedaan, nu alles aan de voorkant dicht, grrr.

Zoveel zon pfffffffff.

Nu richting de keuken, smakelijk voor allen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Nu er een beetje zon is ,ik laat alles nog even open .zo gezond en ik word daar heel blij van heb al in de tuin de sneeuw opgevangen met een ijsschop  extra water voor de planten in de zomer .in grote vuilzakken want binnenkort toch geen zakken meer en staan buiten in tuinhuisje niets kan eraan . Alles is al duur genoeg .En was zo heerlijk buiten .,met een heerlijk kopje koffie en vitamine van de zon .voor strakjes smakelijk .groetjes 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hier straalde de zon ook mooi de hele dag. Bitter koud, dat wel.

Grote nadeel is wel dat ik niet met de woef kan gaan wandelen. Alle wegen vol zout, dat is heel onaangenaam voor de viervoeters ... In de tuin dan maar wat spelen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

Is niet goed voor hun pootjes laat mijn hond ook niet buiten met het zout krijgen kloven en hebben dan pijn .zeer ongezond ..in de zomer doe ik er wat vaseline aan voor de droogte kan geen kwaad trekt snel in een geen droge poten ,geen jeuk en korsten aan de poten .is een tip .

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  fijn nog sneeuw erbij hier niet wel goed glad, maar met de trolly geweest en Douglas

mee om me vast te houden.

Geniet van je dagje ik ga de boodschappen opruimen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen