annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van januari 2025.

Topic gestart op: 01-01-25 05h07

Antwoorden: 53 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van januari 2025.

Januari.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
53 ANTWOORDEN 53
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen , 

@Josette @patrick2 wees maar voorzichtig als  jullie van je werk terug komen . 
Hier zijn er al ongevallen gebeurd. En vannacht was het even een beetje  ontdooid , maar nu ligt er een volle laag op de banen en het sneeuwt nog heel erg .  

@Cdt24801  Hier in Oost-Vlaanderen een dik paksneeuw en al gevallen . de baan is hier niet zo best in onze straat niet gestrooid .

Heb tegen mijn ouders gezegd dat ik niet naar hun ga want moet naar een andere streek en heel ver rijden . 
Blijf veilig thuis 🏠 de kerstboom 🌲 loopt niet weg . 

Ben al gevallen op de baan . Maar heb me gelukkig 🍀 geen pijn gedaan . Ik was uitgeschoven . Mijn eieren, zijn stuk 😞. Heb ze wel opgeruimd 🧹 want laat geen troep op de baan liggen . 
Kom veilig thuis en wees allemaal voorzichtig. Fijne donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

OK, @Tinneke2 , in dat geval liggen de kaarten natuurlijk anders ... 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik vind dat het hier nogal meevalt qua sneeuwhinder. Er is niet zo heel veel gevallen en de wegen zijn mooi vrij.

Vermits het (nog) niet vriest is er ook geen ijs ...

Al bij al voor het verkeer dus een meevaller. De files, die zijn er ook zonder de sneeuw ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Zo mooi buiten, wit, rustig.

als iedereen zich netjes gedraagt op de baan is er géén miserie

dit hoort bij de winter die misschien 2 dagen sneeuw in één winter is toch niks.

Kijk in Amerika dat is pas miserie en tegen de koude kan je, je heel goed kleden @Cdt24801 als je de mensen ziet ze hebben géén winterkleding meer!

Ik geniet ervan met volle teugen straks is het weer bloedheet!

Fijne donderdag en doe het veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen