Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 55 antwoorden
Ben dan ook op tijd vertrokken hoor dat calculeer ik altijd in met dit soort weer.
De banen waren redelijk begaanbaar maar toch een half uur langer erop gedaan dan normaal aangezien het rijgedrag ook aangepast word.
Ben inmiddels ook thuis , de banen waren goed open moet ik zeggen enkel bij mij thuis in de straten van de stad ja dat viel wel wat tegen.
Maar al met al ben thuis gekomen en ja op een verantwoorde manier want heb er ook wel weer gezien die de stoere uit willen hangen door toch harder te gaan.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedenavond,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 Ja het is hier goed beginnen te sneeuwen 🌨️ en niet een beetje 🤏. En houd niet op . Dat maar vlug over is . Maar ze geven nog veel meer .
bBen daar echt geen fan van . Dat maar vlug voorbij is . Ze geven nog hagel ook . Bah 😩.
Voor de kinderen 🧒 is het natuurlijk dolle pret ze hebben er naar uitgekeken om een sneeuwpop ⛄️ te maken . Hun dat ook wel aan de kindjes 👧.
Hopelijk niet al te veel ongelukjes.
Hou het veilig .
Fijne avond kruip er vroeg in .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt