Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 83 antwoorden
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Weer woensdag dus de helft al weer van de week. Het gaat snel de weken het is weer midden januari....
Voor dit weekend weer naar Disney , ik alleen deze keer 🙂 En dan vanaf nu weer vaker natuurlijk aangezien het jaar weer begonnen is.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere binnenkomers,
Goedemiddag ,
@Josette Jeetje is me dat koud 🥶, had het wat onderschat . Mijn voeten 👣 zijn bevroren en zelfs mijn handen door mijn handschoenen 🧤. Brrr .
Straks als ik wat opgewarmd ben een warm douche 🚿 moet toch mijn lange haren wassen .
Eerst eten compote met gebakken kippenborst en gebakken aardappels. 🥔. Dat zal mij smaken en dan effen rusten . 😴. Want deze nacht wakker gehouden van een hond 🐕 die blafte . Uiteindelijk hebben ze hem binnengelaten, het is voor de dieren ook bar koud . 🥶.
Draag zorg voor jullie gezondheid 🤧. En troost voor wie het kan gebruiken .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Hier is het nu 5 gr voelt als -8.
Goed dat het ook eens doorvriest een paar dagen.
Maak er een fijne dinsdag van.