Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 92 antwoorden
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette ja ja 🙂↕️ hoor het was maar eenmalig .
Vandaag een dagje rustig aan .
niet veel doen .
@patrick2 ach zo Hier hangt ook een dikke mist 🌫️ en wel frisjes . Heb de vogeltjes eten gegeven , want alles hadden ze al op .
Fijne dag verder
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Hier weer dikke mist.
@Tinneke2 ojeeeeeeeeeeeeee wat een dikke boterham, heb jij wel oren aan je hoofd?
Allen een fijne vrijdag ik ga er eentje knippen.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 ik ga enkel een dag morgen hé dus ik kom er na weer thuis. In maart ga ik een hele week dan blijf ik daar.
Het is weer vrijdag dus het weekend staat voor de deur. Nog een dagje werken en het zit er op.
Voor allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Pircgwendoline En alle andere
Goedenavond ,
@Josette vanmorgen was het helder weer ook bij ons . Ben laat vandaag . Heb met mijn buurvrouw op bezoek geweest bij haar vriendin in de kliniek die heel ziek is . En haar even geholpen daarna met haar nieuwe frigo en het hondje van haar vriendin . Nu geeft ze 3 hondjes we zijn samen gaan wandelen met want 3 hondjes aan een leiband is voor haar wat veel .
Daarna even bij mijn ouders een paar uurtjes en terug naar huis 🏠.
Daarna Samen met de buurvrouw naar de kapper geweest voor de hondjes . Nu zijn ze allen mooi . 🤩
zo was het vlug avond . ze was me heel dankbaar ☺️.
@patrick2 Nog een dagje morgen werken en je kan dan je weekend valies maken om te vertrekken.🛫 .De nieuwe buur van paar huisjes verder ook een kaartje in de bus gaan steken om haar Welkom te zeggen in onze straat .
Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt