Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
in een zuivere babbelcafee.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari-2025/m-p/171839
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Wij dadelijk naar de dokter, bloed laten prikken.
En na een paar dagen de uitslag.
Een fijne maandag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Pircgwendoline en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Hoop dat jullie al wat bekomen zijn . Hou je ook maar wat rustig.
Hier is het enorm mistig 🌫️ ik blijf thuis 🏠 vandaag . Hou me rustig en ga eens niet naar mijn ouders .
@patrick2 Het is overal zo wat je zou willen in de solden is er niet . En de kerst 🤶 artikelen ze zullen besparen zeker . Hoor overal dat het moeilijk gaat . Ze gaan zelfs een overname doen van de Lunch garden. Ze zitten ook in slechte papieren 📝. Het is triestig . Maar begrijp het wel er was te weinig variatie en soms het eten lauw . Toch bij ons .
Maar niet tegenstaande erg weer voor het personeel hopelijk vloeien er weer geen af .
Fijne Zondag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Pircgwendoline En alle andere
Goedemiddag,
@Josette Heel veel moed , voor jou en Douglas. Sterkte . Hier 👈 was het ook glad . Al een wasje 🧺of 2 gedaan . En een afwasmachine gedraaid. Heb traag moeten rijden met de wagen 🚐.
@patrick2 zo vroeg ben ik wel niet opgestaan . Wel om 9 u . Ontbeten en dan mijn boodschappen gedaan. Eens naar de solden geweest . Gene vette. Kleine maten waren er allemaal bijna uit . Maar toch wat gevonden.
amuseer je maar goed 👍.
Nu effen rusten 😌. En voor zie ik wel .Fijne dag iedereen voor zover het kan . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Amuseren lukt wel ben in Disney hè en ben er graag.
De solden was ik ook eens gaan zien maar wat je zegt de kleine maten weg. Ik pas gen L of XL of groter.
In Disney is jammer genoeg geen solden weinig promo. Nog niet eens van de kerst artikelen.