Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder
in een zuivere babbelcafee.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari-2025/m-p/171839
We gaan hier weer verder
in een zuivere babbelcafee.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari-2025/m-p/171839
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere,
Goedemiddag ,
@Josette De maand is voorbij gevlogen . En de maand februari zal ook vlug gaan .
@patrick2 Hopelijk geneest je oog 👁️ vlug. En voor je rug werd het wel eens tijd dat je daar naar liet uitzien . Dat het niet te erg mag zijn . Ik duim alvast voor jou .
Ben even frisse lucht gaan halen want werd weemoedig van binnen te zitten en deed deugd . Wel vlug moe . Nu even iets eten 🥣 en dan terug platte rust.
Ben al blij dat het niet regende tijdens mijn wandeling 🚶.
Fijne dag iedereen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 het weer wordt er niet beter op, het is nu al de natste maand ooit!
Het word alleen maar erger en erger, de wereld vergeeft zijn eigen!
De laatste werkdag van deze week voor velen.
En deze maand is ook alweer bijna voorbij.
Maak er een fijne dag van!
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het is vrijdag dus dat is de laatste voor deze week.
Gisteren nog eens bij de dokter geweest want de ontsteking aan het oog komt terug dus daar weer druppels en zalf voor.
Straks bellen voor een afspraak voor een scan want mijn dokter wil dat ik voor mijn rug onder de scan ga. Dus eens zien waar ik terecht kan en wat ze gaan vinden.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
161 | |
78 | |
69 | |
29 | |
11 |