Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h07
Antwoorden: 40 antwoorden
Hoi iedereen, en zeker dan @Josette en @Tinneke2 , want zij zijn blijkbaar een beetje bezorgd ... 😉
Bwa, ik ben niet echt ziek meer, maar 100% dan ook weer (nog) niet ... Voorjaarsmoeheid ????
De routine is weer in gang, de vakantie is voorbij dus de kleinkids weer naar school, de ouders weer aan het werk (die waren wel niet allemaal tegelijk en de hele vakantie thuis, dat kennen jullie wel ...)
Rot weer, ik hou hier niet van, ik haat de donkere, natte en koude periode .... 😡
@Cdt24801 Ben blij u te horen Stefaan , en ja ik was wat ongerust .
Ken dat bij mij ook wat moeheid ??? We kijken m n er wel door zoals altijd met de nodige rust .
En dat weer bah 😩 heb er ook genoeg van . Maar wordt hop lijk wat beter . We duimen ervoor . Hou je goed . Nog een goed jaar tegemoet. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 Vandaag naar de markt te voet 🦶. En dan wat rusten 😌. Moet elke dag wat wandelen maar doe het graag . En nog even naar de winkel 🏬.
voor de rest zeg ik jullie allemaal een fijne Dinsdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt