Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
Dat is het grootste nadeel hier dat wij nooit samen verlof hebben. Ik kan dat tellen op één hand dat wij nog geen twee dagen tegelijkertijd verlof hebben.
Ik werk in de transport sector maar mijn partner ook. Ik dan in een crossdock en hij dan meer in het magazijn. Bij mij is makkelijker verlof te nemen want wij zijn met veel meer mensen. Bij mijn partner zijn er minder mensen en daar wordt ook rekening gehouden met kinderen , die mensen krijgen voorrang. Vind ik natuurlijk de grootste kwatsh , oke dat je rekening houd met school verlof ja kan ik inkomen , maar voor de rest is het natuurlijk onzin. Zo denk ik er over want bij ons is het kinderen of geen kinderen wie als eerste verlof vraagt heeft geluk wie als laatste in de rij staat gaat pech hebben. Kunnen niet iedereen zijn verlof goedkeuren.
Maar ja dat drukt de pret niet hoor ik ga proberen dit jaar zes maanden verlof te nemen. Hoe ik dat doe ? gewoon elke maand een dag of drie verlof te nemen en natuurlijk de brug dagen erbij. Daarnaast heb ik nog ADV uren en ook overuren.
@patrick2 Oei 😓 dat is niet zo tof en inderdaad vind ook dikke zever amai zeg iedereen geeft recht op verlof, kinderen of geen kinderen .
En groot gelijk verdorie 🤬 neemt het er maar van .👍👍
Och tof of niet Tinneke ik vermaak mij ook wel alleen hoor. Soms komt het wel uit dat ik met mijn ex collega samen verlof heb en dan komt die een dagje naar hier of twee dagen , dan blijft die slapen als we wat gedronken hebben. Op die manier vermaken wij ons ook wel. Mijn ex collega is nu sinds een jaar weg bij ons op het werk maar privé zien en horen we elkaar heel veel. Nu met de corona wat minder maar zij is maar alleen dus een vrijgezel en ja die verveeld haar ook. Dan komt ze naar hier en nu we weer met een grotere groep in de tuin mogen zal die de weekenden weer vaker af komen.
En ik ben het ook gewoon om alleen verlof te hebben dat raak je gewoon hoor. Oke jammer en leuk is anders maar ja niks aan te doen hé.
@patrick2 @Gelukkig eindelijk eens een lekkere barbecue en een goede pint 🍺.Zal ons smaken ,of een glaasje wijn .
wat is dat lang geleden .
Als het weer ons geen parten speelt en anders onder het afdak 😂😂😂
Ja ben alleen en weet er alles van soms leuk maar niet altijd .
Maar santé op ons gezondheid 🍻 alvast drinken we er enen wel na het werk .😉
Hier thuis is een groot afdak waar we onder kunnen zitten gelukkig. Als het te koud is doet de terras verwarmer zijn werk wel 🙂
Ja ene drinken zal weer eens tijd worden. Voor de corona gingen er wel weekenden door met de benodigde cava maar dat is al bijna anderhalf jaar geleden. Hopelijk kunnen we die gezelligheid weer oppakken en sinds vandaag mag dat ook hé je mag weer meer mensen thuis in je tuin laten komen. Een BBQ raden ze nog niet aan maar daar begin ik ook niet meer aan en mijn partner ook niet. Vroeger kochten we heel veel in voor te BBQ'n maar tegenwoordig niet meer. Het is veel werk om het gereed te maken al dat bakken , oke een slaatje is kant en klaar maar dat vlees bakken en zo pffff.