annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ze kunnen je blijkbaar niet missen ongelooflijk ,hebben ze geen andere die eens een uurtje langer kunnen blijven .

Maar ja die zullen kids hebben ,maar goed maak jij veel overuren positief voor jou .😉

zo zie je maar mocht je weer eens rennen 🏃‍♂️ ook goed voor de conditie ,je wordt nog een toptalent.

patrick2
Wijze
Wijze

Hahahaha ja @Tinneke2  maar de ik ben echt geen atleet hoor. Mijn conditie is echt niet meer wat het geweest is en zal er ook niet op verbeteren. 

Och binnenkort ben ik aan het werk in die hal dus dan is dat gewoon naar binnen gaan en daar zitten om te vervangen. Geen op en neer geloop meer tussen de hallen. 

Ja een extra backup zou niet verkeerd zijn maar helaas een capabel persoon vinden is ook een ding hé. Het is niet simpel om daar te zitten. 

Om je een tipje van de sluier op te lichten :

de planning is continu telefoons , de kaaien ( docks ) regelen dat zijn er 143 in totaal , planning van koppel wagens , planning voor te lossen wagen , planning voor normaal export verkeer en werk verdeling onder de magazijniers. Dit is nog maar een stukje want er komt nog meer bij. De planning is voor Duitsland en andere landen. 

Dan administratie dat is dus afmelden van van laad en los berichten ( lees ook laad en los lijsten.)  Planning Frankrijk en Italië en Spanje. Daarbij een heel klein stukje voor wagens tegen te laten komen aan de kaaien voor lossen en laden maar niet heel veel. Daarbij ook andere taken zoals het uitzoeken van zendingen die magazijniers niet vinden of als er iets verkeerd gaat om dit weer recht te zetten. 

Dus de twee taken zijn veel werk en dat is niet iedereen weg gelegd. Dus nu heb je misschien een klein beeld wat je er allemaal moet doen en dan heb ik nog niet eens alles gezegd maar dan ben ik morgen nog aan het typen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2Een hele boterham ,als ik dat allemaal lees ,dat is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.

Zou niet voor mij zijn .

En als ik lees nog veel meer zeer interessant Job met heel veel variatie.

Begon er een zeer duidelijk beeld van te krijgen .

bedankt dat je dit met mij wou delen ,vind het heel fijn ,en leerrijk.

Je bent sterke doorzettingsvermogen.

patrick2
Wijze
Wijze

Het is ook veel werk @Tinneke2 . Maar mijn voordeel is ik ben graag op het werk want doe mijn werk graag. Als het ik het niet graag deed dan was ik  er al weg of ik deed enkel gewoon magazijn werk maar dat is dus niet. 

Ik heb dus drie verantwoordelijke taken straks , planning en administratie ( dus de back up ervan ) en dan de loszone verantwoordelijke. 

En ja zo leer je nog iets bij en heb je ook eens een inkijk in iemand zijn job. Want veel weten natuurlijk niet de job inhoud maar als je er eens over verteld kan dat leuk zijn en heb je ook een beeld wat iemand doet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Klopt Patrick .

Ik heb op mijn werk een zwaar arbeidsongeval gehad al heel lang geleden ,gedurig pijn waar ik mee moet leren leven .Operatie gehad nu durven ze niet meer blijvend letsel noemen ze dat .

Als je alleen ben verplicht je plan te trekken want veel trek je niet .als een baksteen hebben ze me laten vallen .

Laat het niet meer aan mijn hart komen .Leef er mee ,doe wat ik kan en ja regelmatig kwetsuren .

Dom van mij !

Maar kan moeilijk heel de dag in de zetel zitten niksen wordt dan zot .

Kan op tijd rusten en dat is belangrijker voor mijn gezondheid nu.

Zo weet je nu ook een beetje hoe het zit en heb het er soms heel moeilijk mee dat ik niet meer kan gaan werken .Rust veel ,als ik me overgaan heb ..vanavond bij de arts voor mijn voet .

Leden met de meeste pluimen