Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
Amaj, nen helen boterham aan postjes hier vandaag ... een half uur moeten lezen ... 😆
Jaja, woefje gaat elke dag wandelen, weer of geen weer ... Bij goed weer is het natuurlijk met veel meer goesting dan met slecht weer ... Maar vermits woefje er niet zelf om gevraagd heeft om hier te zijn moet ik er wel voor zorgen hé, dat beestje kan er niet aan doen ...
@Josette inderdaad, die paarse / lila / lavendel trui, die zit er wel wel degelijk meer uit als een breiwerk dan als een haakwerk ...
Wat die zomertijd betreft: ik hoop dat we daar snel weer vanaf zijn. Al dat geleuter, tweemaal per jaar ... En het is voldoende aangetoond, nut heeft het niet, enkel nadelen, zeker voor de dieren en jonge kinderen. Helemaal van slag ...
En voor diegenen die voor permanente zomertijd pleiten: liefst tweemaal nadenken, de huidige wintertijd is zelfs onze natuurlijke tijd niet, geografisch gezien liggen wij in de nul-zone, dus de Greenwich tijd. Nog een uur minder dan de wintertijd dus. Hoe het komt dat wij dat uur verkeerd zijn, als u dat interesseert wil ik dat wel eens uitleggen.
Trouwens, permanent zomertijd: enkel leuk voor de terrasjesmensen in de zomer, maar denk eens aan de schoolgaande jeugd en de ochtendspits in de winter? Donker tot 10.00 Hr ...
Neen dus, nooit van zijn leven hier de zomertijd permanent. Dat draait uit op een ramp.
@Cdt24801Toch leuk om zoveel post te lezen ...vergeet altijd waar ik mijn bril gelegd heb ,daar moet ik eerst een half uur achter zoeken.
Ach die zomertijd : vind ook vervelend telkens mijn klokken 🕰 verzetten en heb er enkele staan .
En voor de kinderen school en de mensen s’morgens die moeten werken donker en niet leuk.
Van mij mag het ook afgeschaft worden .zelfs in de wagen veranderen .
Geef je groot gelijk daar heb je een punt Stef hinderlijk op alle vlakken .
ze zijn aan het debatteren de ministers maar je weet in België duurt het lang zo’n beslissing.
Alles duurt lang ......
@Cdt24801 Een sans geeft woefje u Stefaan en is hij gelukkig bij u.Ja soms stribbelen ze tegen bij nat weer .
vandaag bij mijn zusje eten en wie is daarvoor bezoek 2 mooi eekhoorns 🐿 .we zullen ze namen moeten geven want ze komen alle dagen .2 kooitjes kopen kunnen ze in overnachten en eten in geven . Echte lieve beestjes .
we gaan een quiches taart eten staat al in de oven met een glaasje wijn .
fijne avond .En aan de woef 🐕 ook .
@Tinneke2 en de rest, terug van Erwin.
Alles oké maar ik mag absoluut de vaccin niet hebben.
Omdat ik al een paar keer een anafylactische shok heb gekregen.
Dit is er al eentje.
Deze is Tunisch gehaakt.