annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Een heel fijn weekend en je weet het zomer uur komt eraan ,weer misschien 🤔 voor de laatste keer veranderen .Als onze ministers eruit geraken .jeetje moeten ze daar 👉 zo over nadenken 🤔.

Hun uren moeten gevuld geraken ,anders weten ze niet waar ze over ze moeten discuteren en worden ze niet betaald 🤣

Veel gezever ! Altijd .

De avatar ben benieuwd 🤨 als u de uwe kunt veranderen ben ...🤔kijk er al naar uit  heb geduld .Nog een pluimpje er bij 🐝 

fijn weekend xxx

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Ja klopt ik vind dit ook maar gezever altijd dat uur aanpassen , maar vrees dat het nog even zo zal duren ze 😞 .

Hehe mijn avatar is ook meer iets voor op Tribe zelf , een Sjamaan logo ( als het zou werken ) , uw avatar is wel heel mooie !

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Heidi2  en alle andere tribers die hier lezen een goedemorgen. 

Het uur is inderdaad weer vooruit gegaan maar heb er geen uur minder van geslapen heb er eerder langer door geslapen. 

Hier is af en toe het zonnetje zichtbaar en dan weer niet en dan weer wel. Maar het is droog dus dat is al heel wat. 

Vandaag lekker rustig aan want morgen is werken dag , dat betekend ook stakingsdag van de vakbonden. En bij ons gaan er wel staken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Och wou dat ik dat kon zeggen ik had gisteren avond mijn klokken verzet en heb geen verschil ondervonden .

Ben ik te vroeg op gestaan veel te vroeg .

ai stakingsdag  🪧 en doet je mee Patje of ga je werken .Denk dat jij gaat je job uitoefenen .Waarom is de staking 🪧 eigenlijk als ik vragen 🧐 mag .
Sorry dat ik zo graag weet waarom maar zijn er ernstig 😔 probleem op het werk .

Hoop dat als het zo is echt alles in orde 🙂 komt ,wat is er toch met de wereld 🌍 aan de hand 🤚 het gaat echt niet goed 😌.

We moeten elkaar toch kunnen helpen .🥲dat maakt mij zo triestig heb een klein hartje .Zou willen dat alles goed kwam dat is mijn grooste wens .

fijne avond ! iedereen!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Dank u wel 😊 wordt ik nu nog blijer van .oei zo laat al straks vragen ze waar ik zit 

Even nog opfrissen en wegwezen 🏃‍♀️ 

tot later 👋 

fijne dag en ook alle anderen x😉

Leden met de meeste pluimen