Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
@patrick2 @Tinneke2 @Josette @Cdt24801
Ik heb er ondertussen weer paar grijze haren bijgekregen , Windows 10 updates ,ik probeer dit zolang mogelijk altijd uit te stellen maar op een gegeven moment moet je ze wel doen , nu pc deed weer moeilijk en scherm liep vast dus ja even weer de vrees dat pc kapot was , nu alles is na paar pogingen goed gelukt en kan weer paar maand verder.
Groeten,
bigMODDER
@Anonymous @patrick2 @Gregory Ik heb een Mac book en geen Windows kan daar niet goed mee werken Heb daar echt grijze haren van gekregen van mijn tablet want dat is met Windows en vind het vreselijk 😞 ben daar niet mee vertrouwd kan bepaalde dingen niet downloaden .Hoop dat ik hem kan verkopen . Toe aan nieuwe Mac want nieuwe versie kan er ook niet meer op .te oud Maken alles zo grrr😖 .
Nog maar net thuis 🏠 moet hier 👈 alles nog eens goed meelezen jullie hebben veel te vertellen vandaag .
de zomer zitting land 😂😂😂😂
Heb dit jaar de nieuwste MacBook gekocht die met de M1 chip erin van Apple zelf. Daarnaast is de windows actief voor de downloads en dergelijke maar ik kijk er ook mijn films mee op de NAS server en de externe harde schijf. Heb wel geen twee computers naast elkaar staan hoor heb de MacBook staan en daarnaast een schermpje en dan door middel van een lange kabel is alles verbonden aan de pc die opgeborgen staat.
De staking is door heel het land dat gaat om loonsverhoging. Het is niet enkel bij ons dat er gestaakt wordt maar bij meerdere bedrijven en enkel om meer loon te trekken. Mijn mening daarover is heel simpel , we krijgen niks want het is crisis. Dus die staking gaat niks helpen maar bon dat is mijn mening en ik doe er niet aan mee.
@patrick2 Tof om weten voor de MacBook 💻 want als je alleen zo een keuze moet maken vind ik dat niet zo gemakkelijk . Niet dat ik nog veel van mijn oudere MacBook 💻 zal krijgen Apple maar wil ook geen zware en te grote .
Erg dat er overal crisis is dan is het zinloos van inderdaad mee te doen aan de staking 🪧.pff Groot gelijk Patje ieder doet wat hij wil
Zal eens kijken voor de Mac alvast bedankt 🙏 fijne avond 🙂
Dank voor jouw hulp
Wel rustig rondkijken en vergelijken met de nieuwste MacBooks. De chips zijn hetzelfde enkel de geheugens zijn verschillend en die maken ook je prijs. Ik heb de MacBook Pro 512 GB dus de grootste onder de MacBooks maar je kan ook voor de MacBook Air gaan de nieuwste.
Moest er toch iets zijn mag je altijd vragen geen probleem hoor. We zijn er hier voor om elkaar te helpen hé 🙂