Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
@patrick2 Oke Patje ga ik zeker doen ga goed rondkijken . Bij ons is een winkel ,nu wel dicht .
Wil graag zeker een lichte en niet te groot .veel foto’s op kunnen want voor mijn fotografie zeer belangrijk.
Zal eens goed bekijken
Ik bestel dat allemaal online bij Coolbleu. Meestal weet ik al wat ik wil maar ik kijk ook veel reviews via YouTube die dingen testen.
Daarnaast heb ik een cloud opslag thuis via een NAS , maar kan me voorstellen dat het niks voor je is. Want een NAS is niet voor iedereen weg gelegd. Daarnaast is die NAS ook via thuis te gebruiken dus die doet voor vele dingen wel deugd. Dus ik gebruik die thuis en onderweg als dat nodig is.
Heb ook nog Apple cloud 200 GB voor mij en mijn partner. Aangezien we ook nog een iPhone gebruiken en foto's ermee maken komt dat dus te samen in de cloud. Kost wel een klein bedrag per maand maar dat moet je er voor over hebben. Hier hebben we een gezin abonnement want het is niet enkel de cloud opslag we hebben daar ook nog Apple TV+ voor , apple music , apple games en dat is dan een bundel.
Je kan er ook voor kiezen om eventueel one drive te gebruiken. Die gaat wel goed samen met Mac dus dat is ook eventueel een overweging. Eventueel kan je ook gewoon een externe harde schijf koppelen aan je MacBook. Zijn niet duur en je hebt al veel opslag voor weinig geld. Ik heb er twee nog aan de vaste windows pc hangen.
Wens je geen van alle te gebruiken kan je er voor kiezen een MacBook van 512 Gb te kiezen om daar alles op te zetten. Het zou genoeg moeten zijn maar als je echt heel veel foto's hebt kan het dus te weinig zijn. Houd er dan ook rekening mee als je schijf vol is om die weer te legen en dan ben je ook weer foto's kwijt.
Al met al veel keus.
@patrick2 Zal zeker en vast er eens goed over nadenken 🤔 .
Nu heb je me veel keus en stof tot nadenken gegeven .
Ga alles op een rijtje zetten wat ik wil
bedankt 🙏
fijne avond !
weet nu al meer dan toen in de winkel 😉
Ja ben daar genoeg mee bezig 🙂
Ah ja daarnaast heb ik ook nog een airport van Apple die mijn backups maakt van de iPhones en de MacBook 🙂
Het is veel stof inderdaad wat ik je gegeven heb. Maar denk er maar over na en kijk wat je wil. Moest je er vragen over hebben mag je die altijd stellen hé. Maar dan wel via een aparte topic en niet in de babbelhoek want dan gaat het om technische vragen en daar is de babbelhoek niet voor gemaakt 🙂
@patrick2 @Zal ik zeker doen en dat begrijp ik .Dat dit niet via de babbelhoek kan ,het is ook niet gewoon wat kletsen of een babbeltje slaan .
Zijn al serieus 😦 ernstige vragen 🧐 hè .
dat zal ik doen en regels zijn regels daar houden we ons aan 🤜🤛
fijne nacht en slaap 💤 🛌 zacht
🙏🙏