annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 @Josette @patrick2 @Heidi2 @Gregory @Anonymous 

en alle andere medelezers ,

Van daag nog een mooie  🤩 schitterende zonnige dag 🌞 en dan kunnen we weer in ons kleerkast onze dikke jas 🧥 uithalen . 
We zitten hier 👈 dan ook in België 🇧🇪 hè  Gaat hier op en af .

Zonnetje 🌞 komt maar traag op gang ,dank dat we tot zondag wel de zon gaan zien 😉

mijn winterjas blijft mooi in de kast .

Ga vandaag naar de Markt groenten 🌶 halen met mijn moeke en natuurlijk bloemetjes  🌹 en planten .🪴 .

Verder helpen in de tuin van moeke en mijn hondje neem ik mee .  🐕 

Bellen naar Ottignies want iets vergeten te geven ... .,en een stuk 😢 is kapot gebroken tijdens de rit . Gelukkig kan mijn zus er binnenkort 🔜er  achter gaan . 

Nog even een pakje  afhalen  📦  💝 (cadeau) bij de post en dan kan ik klussen 

fijne dag 👋 lieve vrienden hou afstand doe ik ook ! 

En wat zijn jullie plannen ! 🌺

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hier ook niks speciaals te melden ... Goed weer ... Boodschapjes gedaan ...  😁

have a nice day allemaal 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @Josette 

Rond de middag kreeg ik een telefoontje ☎️ ,kon mee met mijn bubbel naar Ottignies . 

Och wat heb ik genoten van de architectuur en het landschap ,zo prachtig 😻 en netjes dat is wat anders dan bij ons alles wordt daar nog behouden renoveren ze in de oude stijl maar stijlvol authentiek  de huizen 🏘 ,heuvelachtig . Waande me net in Frankrijk . 
Zalig  ? 
mijn droom 🛌 kwam uit eindelijk mijn fonteintje opgehaald en ja hoor Corona regels werden strikt nageleefd .

het was buiten allemaal en we hadden prachtig weer . Daar was mijn vriendinnetje het zonnetje 🌞 ze straalde heel de dag .

Moe 🥱 maar kan weer tegen een stootje veel vitaminebedrijven opgedaan voorheen hele tijd wat een leuke verassende uitstap . Heel gelukkig meer moet het voor mij niet zijn . 
Nu zal mijn tuintje compleet zijn plantjes klein fonteintje  ️  🪴bloemetjes  🌺 kruiden 🌿 wat moet een mens nog meer hebben .

Wens iedereen en jullie lieve vrienden vooral een hele keitoffe avond met de woef 🐕 de ander met je partner of alleen ... als jullie maar happy zijn  🙂
doei 👋 🛌 lekker voor straks 

 

Leden met de meeste pluimen