annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van mei 2021.

Topic gestart op: 01-05-21 05h42

Antwoorden: 377 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van mei 2021.

OPGELOST

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

377 ANTWOORDEN 377
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous  een goedemorgen. 

Voor alle andere aanwezigen ook een goedemorgen. 

Vandaag niks te doen dag nog steeds in de rust stand. Moet echt even de batterij bijladen hoor dus ook vandaag ga ik gewoon kalm aan doen. 

Hier is af en toe een zonnetje te zien maar is ook weer te verwaarlozen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Weer wordt maar niet beter af en toe eventjes de zon 🌞 maar al meer regen ️ gezien .Het ziet er niet naar uit dat we de komende dagen goed 👍 weer krijgen .

Al enkele donderslagen gehoord in de verte en het komt dichterbij . 
Rust maar goed uit Patje een mens geeft dat nodig als je zoveel uren klopt . Op den duur voel je dat je doet er goed aan en is gezond goede rust .
Fijne avond 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Hier pijpen stelen regen vandaag en een donderslag. Wel jammer anders hadden we een grote wandeling kunnen doen met de dames maar helaas heel de dag regen gezien. 

Ja ik voel dat zeker en ben ook geen 20 meer hé. Toen ik er nog 20 was ging dat heel makkelijk allemaal maar men wordt een dagje ouder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Bleven we ergens maar ons jong voelen of tenminste ons niet stram .Probeer elke dag oefeningen te doen .Vorige week zat ik nog op mijn tuinhuis dak te repareren water 💦 kwam er binnen en volledig vernieuwd .Zie toch dat aardig gelukt is . En blijf ik nog even fit .

waar blijft de zon zeker voor onze dieren ,willen wandelen .🐕😉 fijne avond .Eens zien wat er op de buis is te zien ...

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 

En alle medelezers ,

Goede Hemelvaartsdag,

Laat gaan slapen 🛌 en nu al uit de veren 🪶 plicht roept bij pluizenbol 🐕.

Terug in bed dat nooit 👎 want zonnetje komt al piepen en vogeltjes fluiten 😗 heerlijk .Als het weer maar zo blijft .Maar denk 🤔 het niet .Zal donderen in Keulen zoals ze zeggen bij ons .pff 

Gisteren was het schitterend weer geen vuiltje hier aan de lucht 🌌 lekker warm en zon 🌞. Zalig heb echt genoten in de tuin 🪴.

Alles gaat weer duurder worden na Corona , och ja ze moeten ergens het geld 💰 vandaan halen en alles mag weer @Josette zoals je zegt straks inderdaad een terug val 🪤 waar is de regering mee bezig .Ze zijn op hun hoofd  gevallen .jeetje .En dan weer van voor af aan weer nieuwe regels .Ze zouden beter eens hun verstand gebruiken even wachten tot iedereen hun prik gehad hebben .Maar ja ...

we moeten zelf het beste van maken ieder op zich .

Vandaag een voormiddag  moeder en dochter onderonsje  . Gezellig samen .

Voor de rest zie ik nog wel een wandeling 🚶‍♀️ met mijn vake en de hond 🐕 van mijn ouders dieren eten geven in de wei .

lekker koken .

fijne dag verder voor iedereen maak het gezellig hou het wel veilig als je op stap gaat .

doei 

fijne groetjes 

55C79284-C290-492E-91D0-345A7F1EB48E.jpeg

Leden met de meeste pluimen