Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-21 05h42
Antwoorden: 377 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323
Ik doe daar niks aan hoor ik heb geen groene vingers ik zorg dat het internet werkt thuis hahahahaha.
Nee geen citroenboom maar een olijven boom. Aardbeien planten hebben we ook sinds dit jaar die staan nog in bloei.
Ja nog negen dagen werken dan verlof kijk er naar uit 🙂
@patrick2 Weet ik maar op de zwarte ton staat toch een Citroën boompje staat toch op de foto Citroën op 🍋 eens vragen aan je partner en olijfboom heb je ook heb ik ook gezien .maar alles is mooi 👍 .Hij mag eens bij mij komen 😂.
Voor lachen hoor zal al werk genoeg hebben Patje .
Alles tip top in orde dus en hier eindelijk gestopt met regenen ☔️
fijne gezellige avond .
Ah je bedoeld op dat bier tonneke ( dat kan je openen omhoog en dan drank in koud leggen met ijs ). Dat boompje is een sinaasappel boompje dat heb ik vorig jaar gehad , dit jaar heb ik aardbeien plantjes gehad.
@patrick2 Och leuk. Voor als er vrienden komen ,Sinaasappel boompje niet gemakkelijk om te houden in de winter binnen en moet onderhouden worden en goede warme zomer hebben .en er weer aan groeien dat is weer andere koek .heb je een verwarmende serre nodig met juiste temperatuur ….
doei .
fijne avond nieuws 📰 eens bekijken .