annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van mei 2021.

Topic gestart op: 01-05-21 05h42

Antwoorden: 377 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van mei 2021.

OPGELOST

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

377 ANTWOORDEN 377
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Toners zou voor mij dan veel interessanter zijn als ik het goed begrijp .vermits ik veel foto’s print en foto’s papier heb ik genoeg . Of heb ik het mis . Patje 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Als je veel print kan het zijn dat de inkt beter koop gaat zijn dan de toners. Wij hebben toners genomen ( de poeder vorm ) omdat wij weinig printen en dus die koppen van de inkt elke keer verstopt zaten. De inkt droogt ook uit na een tijdje niet te gebruiken. 

Op het werk printen we elke dag , beter gezegd elke minuut , en daar gebruiken we toners en die vervangen we regelmatig. Maar voor ons dat weer goedkoper op het werk maar de toner wordt eens per maand of twee keer maand vervangen. 

Je zou het eens moeten uitrekenen wat voor jou het goedkoopste is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Oké bedankt voor de tip 🕵️‍♀️ Zal ik op een rustige manier eens doen . Want nog een tablet nodig ook en daar 👉 heb je me al goede 🕵️‍♀️ voor gegeven . Thanks Patje .Beter wat langer wachten en goed nadenken dan vlug vlug .

doei 👋

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Als ik zo een aankoop doe @Tinneke2  dan duurt het twee maanden voor ik die gekocht heb. Ik wil graag een nieuwe tablet omdat die ik heb al verouderd is. Ben nu al aan het rondkijken maar geen aankoop gedaan en ik weet welke ik wil dat is apple iPad. Maar als ik nu kies en koop kan het zijn dat er volgende maand een andere is maar die beter is.

Ik bekijk dat soort dingen op mijn gemak. Ik wilde de een nieuwe MacBook omdat de andere al oud was maar dat heeft drie maanden geduurd. Ook heb ik natuurlijk de reviews afgewacht want daar hangt ook veel vanaf niet dat ik een kat in de zak koop. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  ach ik kijk ook altijd naar de reviews .dus dat is al niet slecht 👎.en ga zeker bij Apple winkel nog eens langs bij ons is er een winkel . Vooral voor Foto’s . Heb ik een enorme interesse maar moet één MacBook zijn en geen groot zeker geen zware moet hem overal kunnen mee doen kleiner formaat wil ik . Als dat mogelijk is .🤔zal zoeken zijn . En natuurlijk mee kunnen printen en crèche nog andere zaken kunnen doen . Tuin begint al op te schieten, grond gelijk doek ligt er ook al een deel . Op naar volgende … en nu even iets eten

doei 👋 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen