annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van mei 2021.

Topic gestart op: 01-05-21 05h42

Antwoorden: 377 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van mei 2021.

OPGELOST

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

377 ANTWOORDEN 377
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @Olike96 en alle medelezers en nieuwe binnenkomers 

Vandaag Pinksterdag.

Een nieuwe week gestart . Het weer zit er niet fraai uit typisch Belgisch weer . Dat maakt mijn dag niet stuk . 

Gisteren nog in het zonnetje nieuwe plantjes aangekocht en vlug nog geplant gisteravond laat . Hou van veel bloemen en ze zijn allemaal wintervast veel paars wit roze wat goed bijeen past en druivelaars vele kruiden 🪴 enz…

598AF88B-0889-43A9-AC22-D7A7ECA2F335.gif

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen,

Ik heb dus niet gekeken en er ook niks over gelezen want het interesseert mij geen bal. En dat is eigenlijk wel heel gemakkelijk, ik moet mij van heel die prul niks aantrekken 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en

alle anderen binnenkomers, een goedemorgen allemaal en een hele fijne zondag.

Hier is het droog op dit moment, wat een wind gisteren het weer is echt aan het veranderen.

Net zoals vele mensen.

Pfffffffffffffffff België heeft het echt niet goed gedaan las ik net in de krant.

Maar de winnaar ................... vond ik niks aan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Olike96  een goedemorgen.

Voor de andere tribers ook een goedmorgen. 

Het is zondag vandaag en mijn partner is al nieuwe steentjes en hout schavelingen aan het leggen. Nu is het droog want gisteren veel regen. 

Gisteren heeft die onder de overkapping de nieuwe plantjes geplant dus dan is de tuin weer in orde. Ja hij heeft de groene vingers ik dus totaal echt niet ik zorg er wel voor dat het internet werkt thuis. 

Vandaag lekker rustig dagje beetje met de woefjes spelen en straks denk ik eens een film kijken of een serie heb nog keus 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Zal wel mooi zijn met de plantjes en de steentjes toch gezellig als er wat in bloei staat . .ieder zijn talenten hè Patje . Allebei goed bezig . Zou bij mij ook een overkapping mogen komen want de helft van mijn gerief gaat kapot .

Is echt triestig om te zien . 
Zelf doen zal niet lukken en moet nog licht 💡 binnen komen ook ander mijn vriendinnetje het zonnetje kwijt . 

fijne avond nog en amuseer jullie maar verder met jullie plannen .

Doei …

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen