Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
De soep pruttelt al.
@Tinneke2 bedankt.
Voor allen een fijne zondag.
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Ik ben niet te vangen geweest gisteren!
De uitslag weten we pas vrijdag.
Maak er een fijn weekend van allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Ik ook niet ben er niet in getrapt in mijn broer 😂🤣.Hij dacht mij beet te hebben maar zei direct 1 April 🤣🤣
Heb wel mijn beste vriendin liggen had 🤪😜.
Brand alvast een kaarsje 🕯 dat alles goed komt met Douglas . Laat wel iets weten Vrijdag
Vandaag de was en de plas en wat keuvelen in huis 🏠
Verder voor alle andere een fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
@Josette we duimen mee voor een goede uitslag !
Vandaag vroeg opgestaan want ga zo naar NL eindelijk naar mijn vrienden na 2 jaar die toestanden. Zal nog voorzichtig zijn en dergelijke maar ben wel blij elkaar eindelijk weer eens te zien.
Gisteren druk geweest met wat dingen en de banden liggen er onder dus kan er weer ff tegen.
Voor de rest zeg ik tegen jullie maak er een fijne dag vandaag.
@patrick2 Hier schijnt zonnetje al ,maar ze geven tegen de avond al weer wat regen 🌧.Wel lang 2jaar elkaar niet meer gezien zal ook dan een blij weerziens zijn en zoals @Josette zegt wees toch maar voorzichtig ⚠️ want weer een stijging van opnames in de ziekenhuizen wat een toestanden natuurlijk geeft de griep er ook mee te maken !
zie nu ook op HLN dat het toch aan het afzwakken is maar dat zal afwachten zijn na de vakantie …
Amuseer je te pletter geniet 😉 wees voorzichtig op de baan .
fijne gezellige dag met je vrienden in Nederland 🇳🇱.
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt