annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-22 06h09

Antwoorden: 173 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in dit babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

173 ANTWOORDEN 173
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@patrick2 n@Weekend is al vlug voorbij gegaan vanavond weer Werkendag ,gaat toch razendsnel als je van alles te doen hebt .Rust nog maar goed 👍 .

@Josette Vannacht geeft het terug goed gevroren . Wat een nachtmerrie heb ik gehad jeetje 😰. Zat op een feestje ging even buiten met mijn lang kleed .Droomde dat een paard 🐎 mij mee nam en ik hem moest volgen door de modder en toen stopte hij zag ik een baby’tje liggen .nam het op en reed met het paard door de stad 🏙 naar de politie . Werd dan toch niet wakker 😏.van honden geblaf .

Wat een mens allemaal niet kan dromen 😴 

Zonnetje zal mijn auto 🚗 wel weer ontdooien .😂🤣

Straks koken voor mijn ouders en broertje…

De lekkere soep neem ik alvast mee uit de diepvries want mijn vake lust het heel graag . Hem er eens mee verrassen .

Voor iedereen een prachtige zonnige dag verder fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Een weekend is idd snel voorbij. 

We hebben gisteren boodschappen gedaan ( portemonnee is ook rap leeg ) en dan samen de stad in gegaan. Dat was dan onze dag samen anders hebben we ook niks aan de zaterdag. 

Beetje door de stad gewandeld dan op het terras ver onder een paraplu en verwarmer daar wat gedronken en naar huis gegaan. 

Zijn in de nieuwe Albert Heijn geweest hier in de stad maar daar was het druk en bijna alles uitverkocht. Denk dat ze niet hadden verwacht dat het zo heel druk ging worden want ik hoorde achteraf dat er bij de GB niks te doen was. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 idem bij ons was Albert Hein leeg nada en in de GB al even min zelfs de Carrefour hadden ze bijna niets meer .De Colruyt daar was heel veel uit de diepvriezer en groenten bijna weg . Een van mijn buren werkt er en vertelde dat het nog nooit gebeurt was .

ze konden bijna niets aan vullen want te weinig stok en wachten op de 🚛 

Al evenmin vond ik mijn gerief in de Gamma veel gerief verwijderd vertelde de man minder dan vroeger pff .

En bestellen kon ook niet . 
Fijne dag rust nog wat 

Groetjes 👋 tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Jeetje hier wordt nogal geslapen, zoveel uren. Is bijna een halve dag.

Voor allen een fijne zondag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette ja als je moe bent dan slaap je veel he. Nu ben ik ook op gestaan en seffens weer terug slapen om deze nacht te gaan werken.

Voor de rest is er weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne zondag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen