Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@patrick2 n@Weekend is al vlug voorbij gegaan vanavond weer Werkendag ,gaat toch razendsnel als je van alles te doen hebt .Rust nog maar goed 👍 .
@Josette Vannacht geeft het terug goed gevroren . Wat een nachtmerrie heb ik gehad jeetje 😰. Zat op een feestje ging even buiten met mijn lang kleed .Droomde dat een paard 🐎 mij mee nam en ik hem moest volgen door de modder en toen stopte hij zag ik een baby’tje liggen .nam het op en reed met het paard door de stad 🏙 naar de politie . Werd dan toch niet wakker 😏.van honden geblaf .
Wat een mens allemaal niet kan dromen 😴
Zonnetje zal mijn auto 🚗 wel weer ontdooien .😂🤣
Straks koken voor mijn ouders en broertje…
De lekkere soep neem ik alvast mee uit de diepvries want mijn vake lust het heel graag . Hem er eens mee verrassen .
Voor iedereen een prachtige zonnige dag verder fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Een weekend is idd snel voorbij.
We hebben gisteren boodschappen gedaan ( portemonnee is ook rap leeg ) en dan samen de stad in gegaan. Dat was dan onze dag samen anders hebben we ook niks aan de zaterdag.
Beetje door de stad gewandeld dan op het terras ver onder een paraplu en verwarmer daar wat gedronken en naar huis gegaan.
Zijn in de nieuwe Albert Heijn geweest hier in de stad maar daar was het druk en bijna alles uitverkocht. Denk dat ze niet hadden verwacht dat het zo heel druk ging worden want ik hoorde achteraf dat er bij de GB niks te doen was.
@patrick2 idem bij ons was Albert Hein leeg nada en in de GB al even min zelfs de Carrefour hadden ze bijna niets meer .De Colruyt daar was heel veel uit de diepvriezer en groenten bijna weg . Een van mijn buren werkt er en vertelde dat het nog nooit gebeurt was .
ze konden bijna niets aan vullen want te weinig stok en wachten op de 🚛
Al evenmin vond ik mijn gerief in de Gamma veel gerief verwijderd vertelde de man minder dan vroeger pff .
En bestellen kon ook niet .
Fijne dag rust nog wat
Groetjes 👋 tinneke2 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Jeetje hier wordt nogal geslapen, zoveel uren. Is bijna een halve dag.
Voor allen een fijne zondag.