Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Was veel wind gisteren, hoop op minder vandaag
anders kunnen we de zonneluifels niet hangen.
Fijne dag allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
Gisteren is heel mijn dagje veranderd kreeg telefoontje of ik mee ging naar de tuinbeurs naar Edingen en dat ik me warm moest kleden en goede stap schoenen aan doen . Vlug er kleed want had hoge hakjes aan en iets lichter .
En ben natuur niet met lege handen thuis gekomen .
twee lantaarntjes gekocht ,een mooi bloempot met bloemen tekening op .
Salie voor thee te maken ,een kom en twee schaaltjes voor look, Citroën te raspen en nog andere dingen echt prachtig ,een konijntje gekregen een vilt als cadeau 🎁 dat is het ongeveer . Op een bankje een ijsje met mokka om even te rusten tot ze ons opgehaald hebben .
Daarna gekookt frietjes met brochette en sla en heerlijk tasje koffie . Met pak en zal ingeladen en naar huis gereden .
Was moe maar voldaan een prachtige dag gehad met mijn moeke en zusje . Maar heb serieus gezweet werd echt warm in de namiddag amai zeg pff .
@Josette @Soms zou je van je dromen schrik krijgen zijn niet altijd leuke Zenne amai jeetje en soms weet ik ze nog en soms niet ,maar schrik dan wakker brrr echt niet leuk hè 😮💨.
Voor iedereen een fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Hier vandaag boodschappen doen, fffff.
En dat dromen daar kan de deze ook wat van
soms krijg je er schik van.
Een fijne maandag en geniet van het komende warme weer.
@patrick2 Fijne avond voor jou ook vandaag heb ik niet veel gedaan een lui dagje . Wel beetje van zonnetje genoten meer niet . Rust gebruikt en nog wat geslapen .
fijne avond en och ja werk ze !
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt