annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-22 06h09

Antwoorden: 173 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in dit babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

173 ANTWOORDEN 173
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@MustafaY  Dankjewel 🙏 doe het ook heel graag in de tuin werken . Fijne avond . Lang geleden . Blij dat je terug bent 😉

fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

MustafaY
Leidende genezer

@Tinneke2 Ik doe het ook graag, maar ben nog amateur 😂 Alle tips zijn welkom! 

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Chapeau dat je dat doet @Tinneke2 ik zou het niet kunnen, word al veel te boos als ik zie wat de mensen soms doen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,Ben eens vroeg uit de veren ,planten hebben water 💦 . Dat is allemaal gedaan . 
Vandaag naar de markt . En wat bij klussen in de tuin van mijn moeke verder aan de tweede grote vijver opkuisen . En bij planten.

Och @Josette wordt ook heel kwaad soms maar wil gewoon een nette buurt en binnenkort zal het gedaan zijn maak veel foto’s en stuur alles door 5 zakken stonden weer aan de 🚌 halte wat daar allemaal in daar viel ik omver van **bleep** 💩 en pis van een man in flessen onvoorstelbaar ..Binnenkort zullen ze wel gevat worden Vieze rieken , Bah 🤢.Er komt een camera . Elke 2 dagen staan er . Andere zakken . 
Soms moet ik er van kokhalzen .

Mijn toer is al gedaan ze en weer een halve zak vuiligheid ,zo elke dag tegen vanavond nog eens en dan weer een zak vol .

De gemeente kan niet alles doen de mannen hebben hun handen vol snoeien van bomen 🌳,gras perken onderhouden , stad in orde houden en daar alleen al is het de moeite . En nog veel meer …

Dus draag ik en nog zwerfvuil jagers een handje mee . Veel mensen denken dat we er betaald voor worden maar neen ik doe dat  op vrijwillige basis .Hou van mijn stad 🌃 en hou ze graag netjes soms onbegonnen werk.

Hoe gaat het ondertussen met jou ? 

Een fijne dag voor iedereen voor wie ook uit werken gaat 

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemiddag,

Gisteren laat geworden eens lekker alleen een restaurantje gedaan met mijn zusje en was heel lekker ? en ze geeft eens samen met mij genoten .

Heel de dag druk in de weer van alles en nog wat gedaan .Boodschappen voor zusje en dan in de tuin . 

5DCD57C2-5379-4485-AFA9-F3EA1CCF69AC.jpeg

 een van de vele planten 😉een klein deeltje maar ,nog heel veel meer .

voor vandaag stop ik ermee vanmorgen was ik al heel vroeg bezig zwerfvuil langs de baan jeetje wat ik allemaal vond je kan het niet geloven wat mensen weggooien ,langs de weg . Wordt er pisnijdig van . 
Maar weer voor een dag proper . 🥺

Fijne dag verder

en wie vanavond moet nog gaan werken werk ze ,voorzichtig op de baan hè .

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

Leden met de meeste pluimen