annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette ze weten zelf niet hoe en wat meer doen en zullen inzien om de mensen ' op te sluiten ' geen zin heeft. Maar goed die mensen die zich nergens wat van aantrekken zijn wel weer onze verspreiders en geraken er weer ziek. Nu denk ik wel dat iedereen ondertussen Corona met zich mee draagt enkel bij de ene komt het uit de andere niet. 

Koorts is weg en ik heb geen zware hoest enkel wat kortademigheid beetje druk op de borst en vermoeid. Niet om je nu ongerust over te maken want dat zijn denk ik gewoon de na gevolgen van Corona te hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Helen1
Ervaren genezer

VEEL sterkte @patrick2 

Genezen is soms traaaaaaaag en dat kan vervelend zijn maar laat je goed verwennen en neem je rust!

Ik wens jou ook zeker een fijne dag toe! Hopelijk duurt het niet al te lang voor je weer enkele kleine dingen kunt doen thuis. Maar neem zeker je tijd!

Sorry als ik zo ultra voorzichtig spreek maar mijn moeder is ook ziek en ik moet soms opletten dat ze niet te veel doet, of ze moet terug veel rusten.

Ik denk aan jouw! Goede bedoelingen!

Helen1

Helen1
Ervaren genezer

Vrijdag--> zou toch fijn zou die vrij mogen zijn? Waarom hebben ze die dan vrij-dag genoemd als bijna iedereen moet werken?

Ik heb mijn vrijwilligerswerk dus dat is vrij-willig en met honden.

Maar enfin ik wens iedereen een rustige niet al te zware dag toe en een fijn weekend ter ontspanning en genezing voor sommigen onder ons!

Groetjes

Helen1

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Nu maar hopen dat je eens meer naar buiten kan komen met het weer , toch voor u dat het weer geen al te hete zomer wordt . 
@patrick2 Ben al blij dat de medicatie werkt en dat het al iets beter gaat . Ik heb 3 weken zeer ziek geweest van Corona samen met griep en sinusitis en vermoeidheid blijft nog altijd er in hangen . Tot tweemaal toe Corona gehad . Weet dat het geen pretje is . 
@Cdt24801  Jeetje 😰 wat een ellende , met je tand 🦷 nu maar hopen dat het later geen pijn begint te doen , of ontsteekt . Je bent er nog goed vanaf gekomen . En een duur affaire dat je daar eens over moet nadenken 🤔… begrijpelijk . Heb een tandplus verzekering zou om te beginnen als het mogelijk is twee inplantten moeten hebben om mijn onderste gebit aan te houden . Alle andere mogelijkheden uitgeprobeerd en helpen niet ook kleefpasta niet . Maar als ik al denk 🤔 wat een kosten het zal meebrengen amai . 
Zou toch niet mogen dat ze dat luxe noemen . Schandalig hoe de verzekeraars waar je zoveel aan betaald zo weinig terug betalen . 
En nog maar gezwegen van nu nog een tandarts 🦷 te vinden want de mijne is vorige week op pensioen gegaan . 
Het is al goed dat je geen pijn ervaart voor de moment . 

@Helen1  Probeer kracht te halen uit de positieve dingen rond u , je familie en vrienden . Praat veel met hun . Misschien kan je een buddy zoeken 🔍 waar je af een toe naar kan bellen of geen kan gaan er bestaan zo een mensen . Er zijn ook praat groepen dat kan u vooruit helpen . Laat je hoofd vooral niet hangen . Ga wandelen 🚶‍♀️ en geniet 😉 van de leuke momenten om je geen . Hoop dat je hier wat aan hebt . Ieder huisje geeft zijn kruisje de een wat meer dan de ander . Hou de moed erin 
Fijne Donderdag groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 , dankjewel. Ik ga straks naar mijn ouders en zie mijn hond die daar verblijfd want ik woon op een appartement. Dus das altijd ontspanning maar ik mag hier niet over praten in de tribe omdat het niets met Orange te maken heeft...... heb ik net bericht obtvangen dus ik zal er maar over zwijgen. Psychische problemen en lichamelijke problemen worden nogsteeds gestigmatiseerd en dat vind ik zeer jammer.😪

Leden met de meeste pluimen