Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
@Josette Hou mij kalm tot wanneer de dokter gezegd heeft en dat is tot de maandag , de dag dat ik weer terug mag gaan werken is er gezegd. Nu hoorde ik wel op het nieuws gisteren of eergisteren dat als je Corona hebt niet meer echt 7 dagen binnen moet blijven maar goed ik doe dat wel. Op die manier is natuurlijk iedereen weer aansteken en dat doe ik niet.
Wist ook niet dat het zo vermoeiend was als je Corona hebt het is geen gewone griep even een pilletje en je bent er vanaf. Maar ik volg jou raad ook zeker op en hou mij kalm , blijf binnen en doe niks.
@Helen1 ik moet me zelf verzorgen en verwennen heb Corona en wil mijn partner niet in de buurt hebben. Die werkt overdag gelukkig dus ben ik alleen thuis met mijn dochters ( mijn twee lieve honden ) en lig ik wat in de zetel en ben ik hier wat online. En ik weet dat je het goed bedoeld zoals iedereen hier en ik neem dat zeer ter harte.
Sorry @patrick2 ....
Mijn excuses!
@patrick2 inderdaad was dat op de radio.
MAAR niet als je koorts hebt en zware hoest enz. dan is het 7 dagen binnenblijven.
Ze zijn weer dubbelzinnig bezig en de industrie moet leven hé.