annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 blij te lezen dat het je al iets beter gaat.

Ja slaap geneest een mens vlugger hé. Hou je toch nog

maar een paar dagen kalm.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette Hou mij kalm tot wanneer de dokter gezegd heeft en dat is tot de maandag , de dag dat ik weer terug mag gaan werken is er gezegd. Nu hoorde ik wel op het nieuws gisteren of eergisteren dat als je Corona hebt niet meer echt 7 dagen binnen moet blijven maar goed ik doe dat wel. Op die manier is natuurlijk iedereen weer aansteken en dat doe ik niet. 

Wist ook niet dat het zo vermoeiend was als je Corona hebt het is geen gewone griep even een pilletje en je bent er vanaf. Maar ik volg jou raad ook zeker op en hou mij kalm , blijf binnen en doe niks. 

@Helen1 ik moet me zelf verzorgen en verwennen heb Corona en wil mijn partner niet in de buurt hebben. Die werkt overdag gelukkig dus ben ik alleen thuis met mijn dochters ( mijn twee lieve honden ) en lig ik wat in de zetel en ben ik hier wat online. En ik weet dat je het goed bedoeld zoals iedereen hier en ik neem dat zeer ter harte. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Sorry @patrick2 .... 

Mijn excuses!

patrick2
Wijze
Wijze

Excuus voor wat @Helen1 ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 inderdaad was dat op de radio.

MAAR niet als je koorts hebt en zware hoest enz. dan is het 7 dagen binnenblijven.

Ze zijn weer dubbelzinnig bezig en de industrie moet leven hé.

Leden met de meeste pluimen