Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
Je de zaterdag, de was en kokkerellen. De handen vol dus.
Maak er een fijne zaterdag van.
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 @Helen1 en alle andere een goedemorgen.
Net opgestaan na een slaap van 10 uur achter elkaar.
Voel me al wat beter dan gisteren dus het gaat goed komen. Antibiotica doet ook zijn werk die verplicht moet nemen en uitnemen.
Voor mij dus nog ff binnen blijven helaas maar komt wel goed.
Voor iedereen een fijne dag vandaag.
Oeijejoei, hopen maar dat die anti-biotica snel hun werk doen
Blijf maar lekker in de warmte rusten en je goed soigneren!
Veel sterkte en moed. Covid is niet niets. Heb het ook al gehad maar is bij iedereens immuunsysteem anders.
Veel beterschap!!!
Hopelijk zal deze foto je wat opbeuren?
Met mijn gewone foon ben ik momenteel Gold Klant. Hoewel dat niet helemaal correct is, ik heb dat kaartje en nummer al sedert meer dan 20 jaar, was een van de eerste Mobistar klanten. Mobistar is in de loop der jaren overgenomen door Orange. Ik ben wel een tijdje weg geweest met dat nummer naar Telenet en later teruggekeerd naar Orange. Vandaar dat ik al die eerste jaren kwijt ben.
Die overgang naar Telenet was omdat Mobistar mijn abo ongevraagd had gewijzigd naar iets heel anders, waar ik eigenlijk geen behoefte aan had. De uitleg was: sorry, uw abo voeren we niet langer, je hebt geen keuze. Daar heb ik op gereageerd: ik heb wel een keuze, ik ben hier weg ...
Was dus nog in de tijd van de gewone gsm, ik had ook nog geen smartphone. Enkele jaren later was de smartphone helemaal ingeburgerd en had ik er ook een. En was Mobistar Orange geworden. Ikke naar Orange ...