Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
@Cdt24801 @Heel veel plezier en succes ermee
Ik ben benieuwt naar het eindresultaat😉! Idd een huis renoveren is niet niets en met al die nieuwe wetten.... amaaaai, chapeau🎩 voor die aan te gaan!
Hou ons in ieder geval, niet gevel.... LOL, dat mag ook uiterraard maar was een mopje, op de hoogte en toi toi toi!!!
Ps doe jij ook privé werk? Of ken je iemand die roldakgordijnen op het dak kan plaatsen van 2 fakro ramen? Mvg regio Aarschot
😉🫡🫣🙃🙂😁
Ik ben zelf benieuwd hoe het gaat worden, dat huisje ... Het is in ieder geval heel veel werk ...
En nee, helaas, ik doe geen privé werk. Daar heb ik de tijd niet voor. En ook geen vergunning of verzekering. Bij uw eigen kinderen klussen is geen zwartwerk hé.
Wat bedoel je eigenlijk met "roldakgordijn"? Bedoel je een rolgordijn op een schuin dakvenster? Dat is eigenlijk niet zo moeilijk. Het verschil met een gewoon rolgordijn zijn de twee geleiders aan de zijkanten zodat het gordijn niet vertikaal uitpuilt.
Het is iets dat je op het dak plaatst en dat je als gordijn gebruikt om de hitte buiten te houden en donker.
Ik ben geen klusser maar de vorige had een contract met plaatsing airco ! Die roldakgordijnen maar heeft enkel de airco gedaan en foetsjie!
@Cdt24801 Veel succes voor morgen het is iets wat je graag doet en een huis 🏠 renoveren tegenwoordig zijn alle prijzen gestegen echt ongelooflijk duur geworden . En nog maar gezwegen wat er allemaal verplicht is niet te geloven . Maar een handige Harry zoals jij kan je dochter wel goed gebruiken . Altijd leuk om nog eens nieuws van je te horen . Verder fijn weekend . En werk ze de komende week . Dochter zal fier op jou zijn 👍.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen al vroeg opgestaan koffie is al gedronken . En al wasje gedaan 🧺 . Nu de strijk en voor de rest zie ik dan nog wel .
@patrick2 Je komt er stilletjes aan weer bovenop . Goed om te horen 👂 .we denken 🧐 aan jou zeker en vast .
@Helen1 veel plezier met je familie en je hond , misschien komt de zon een beetje gluren 👀 van tussen de wonen en wordt het toch wat aangenamer . Maar de familie sfeer zal dat wel lukken hè
@Cdt24801 ook voor jou een heel fijn weekend
groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt