Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
Goede morgen
@Tinneke2 @Cdt24801 @Josette @Rick2 en alle nieuwkomers
Het zonnetje schijnt en de heerlijke zonnestralen geven mij een glimlachje van ontspanning.
Alweer vroeg opgestaan, 3 AM maar heb gezegd, geniet nog enkele uren van rust.
Maar ik ben erg bezorgd om Rick2, hij heeft zijn kleine puppy verloren. En wil graag ter attentie even meedelen dat dit zwaar moet zijn als je je eerste pup hebt en dan verliest.
@Rick2 Ik hoop dat je dit berichtje goed ontvangt en dat je de moed niet op geeft!
@patrick2 Ik hoop dat je je beter voelt en de zonnestralen jou zo ook, positief mogen beïnvloeden
@Cdt24801 veel succes met de renovatie werken, het is prachtig weer, om te werken! Veel courage, maar geniet ook van de rust en zeker van 1 mei!!!
Nieuw abonné van harte welkom bij de tribe, hopelijk voelen jullie je hier snel thuis! Dit is echt een leuk plekje om te zijn!
Fijne zondag IEDEREEN🫶
@patrick2 Rust vandaag nog maar goed uit , wel vlug om al te gaan werken als je nog geen 💯 % goed voelt , maar zoals ik jou al ken . Je bent een harde werker . Wees toch nog maar voorzichtig ⚠️. Corona is een smerig 🤢 beestje dat je niet hervalt. Je zal wel weten wat bevlekt en doet .😉Ben gewoon bezorgd!
fijne zondag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik zal niet te veel gaan doen enkel mijn werk en dat is het. Maar ja je kent me als ik beter ben of beter voel ben ik terug weg ja kan dat niet op de zetel blijven zitten.
Dat Corona een smerig beestje is ben ik wel achter , zondag nacht breekt dat uit maandag ochtend bij de dokter met 40 graden koorts. Dan drie dagen volledig ziek en dan de vierde dag gaat het vooruit amai enkel dat die zo vermoeiend is had ik niet gedacht.
Maar goed zolang het weer weg gaat is het goed voor mij.
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan, veel plezier vandaag en hou het veilig hé.
Wij dadelijk even de fiets op nu kan het nog.
En alweer de laatste zondag van de maand.
Allen een fijne zondag.
Aan allen, (teveel om op te noemen 😈)
Het was een hele boterham, de babbelbox sedert gisteren, amaj zeg ... 😁
Ik dacht, zal ook nog eens iets posten, doe dat niet veel meer de laatste tijd ... Tja, als ik niks te vertellen heb ... 🤗
Morgen een onverwachte begeleiding, stond niet op het programma ...
En daarna en overmorgen nog eens gaan schilderen in het huis van mijn dochter. Tja, een oude woning renoveren, daar kruipt tijd, moeite en geld in hé ... 🤑