annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
Helen1
Ervaren genezer

@patrick2 

Beste Patrick, wat vervelend en erg voor je dat je Corona hebt. Dat is niet min.

Ik stuur je alvast een pluimje om je beterschap te wensen! En hoop dat je snel beter wordt en de behandeling aan slaat.

Groetjes 

Helen1

Rick2
Ervaren verkenner

Ik hoop ook dat de behandeling aanslaat.

Veel sterkte, grts

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Jeetje 😰 dat is niet zo best . Laat je maar goed verzorgen 👨🍼weet dat dat zeker gebeurt 😉,  dat je vlug weer beter wordt dikke knuffel 🧸 alvast virtueel . Gebeurt nog altijd Corona is nog altijd niet voorbij . Er lagen in het ziekenhuis 🏥 ook nog mensen , niet zo veel als vroeger . Maar toch . Laat wel weten hoe het met je gaat hè .duim voor jou .🤜🤛👍
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 hola ik dacht al hij is zo stilletjes.

Heel veel beterschap hé.

Veel thee drinken, verzorg je.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Gisteren op bezoek geweest bij mijn zusje gaat al iets beter de antibiotica begint te werken . Mag vandaag misschien 🤔 naar huis 🏠 en thuis revalideren ❤️‍🩹. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen