Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-24 06h17
Antwoorden: 161 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890
Tot daar!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette neen heb nog niets gehoord over mijn auto 🚘 , duurt allemaal lang.
zal nog eens moeten bellen naar de verzekering.
Ben er niet zo goed van .
En wat migraine terug .
Maar zal wel goed komen zeker . De afspraak om te repareren heb ik maar sta op de wachtlijst. Mag pas in midden juni gaan .
de expert wacht ik nog altijd wat ik lang vind ???
En @patrick2 weet jij al iets meer ?
Voor de rest een fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Heb ondertussen gebeld moet naar de garage gaan . Voor mijn achterband maar ga pas morgen als ik mij beter voel . Ben nu niet capabel om te rijden . En zal mij zeker kalm houden . En vragen wanneer de expert zal komen en niet pas in juni . Fijne groeten tinneke2 / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Op hoop van zege dat het gesprek goed mag aflopen ? Laat a.u.b. iets weten als je dat natuurlijk zelf wilt hè . Veel sterkte met je gesprek . En een fijne nachtdienst. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt