Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-24 06h17
Antwoorden: 161 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890
Tot daar!
Oepsie @Josette , dat is geen goed nieuws ....
Wat een idee ook om mij na te **bleep** ... je weet toch dat dat nooit een goed idee is ... 😈
EDIT: die bleep verbergt " a p e n". Dat is er wel een beetje over vind ik ...
Ik heb wel een website met goede tips voor oefeningen gevonden. Er zijn heel veel van die websites met filmpjes, dus je kan er makkelijk zelf eentje vinden naar uw smaak.
Ik heb de filmpjes van deze website gevolgd om een en ander te verhelpen.
Snelle beterschap gewenst hé 😉
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere Ben net thuis 🏠 van bij mijn ouders en heb een prachtig foto kunnen maken van een regenboog 🌈 .
@fregilcy Dat zal lekker geweest zijn kan je maar gesmaakt hebben de aardbeien 🍓 taart 🎂. iedereen nog een fijne avond gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
goede vrolijke zondag aan ieder. ik ben bezig een aardbeien taart te maken voor deze namiddag bij de koffie, met een toefke slagroom erop mmm lekker .
ze zeggen dat het slecht is voor de lijn maar aan onze ouderdom komt niet zo nauw meer zekerst.
zoals ik dacht zijn veel mensen teleurgesteld in de kerken net als ik. bedankt voor jullie antwoorden
vr.gr.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Aan allen een fijne zondag.
@fregilcy iedereen is van harte welkom hier in de babbelhoek.