Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-24 06h17
Antwoorden: 161 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890
Tot daar!
Net gebeld en heb de job gekregen waar ik voor gesolliciteerd heb. Per wanneer ik overstap is nog niet geweten , dat word onderling besproken door de leidinggevende. Maar goed dat komt wel in orde.
Allez, proficiat hé @patrick2 👍
Veel succes en plezier gewenst in de nieuwe job hé 😉
Hopelijk ben je er snel mee weg en moet je niet teveel nieuwe dingen leren 😁
Dank je wel !
Ga het niet beter kunnen treffen zijn mooie uren van 10 tot 18 uur en geen nachten meer. De weekenden weer gewoon thuis en meer tijd voor mijn privé. Ook zien mijn partner en ik elkaar weer gewoon zoals nu niet het geval is.
@patrick2 Proficiat 🙌 ben blij voor jou . Eindelijk heb je er wel al die jaren goed je best voor gedaan en dat weten ze uiteraard ook . Goed gesolliciteerd.
ze zullen het wel nu vlug bespreken goed 👍 voor iedereen en ook voor jou dan is iedereen tevreden . 😊 fijne nachtdienst . Kan je met een gerust hart aan beginnen de laatste loodjes tot je nieuwe job . Fijne groetjes 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt