Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
Dat is inderdaad zeer jammer.
Grts
@Helen1 als je mijn bericht goed gelezen had,
schreef je dat niet neer wat je verteld tegen Tinneke.
Hier in de babbelhoek mag het wel, niet op het forum bij de onderwerpen.
Dank u.
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan dan je geluk bij ongeluk gehad.
Implantaat zou ik niet doen, kameraad van mij is tandarts op pensioen en zegt dat
je veel geluk moet hebben met je kaken.
@patrick2 ik hoop dat je niet zo ziek bent dan ik geweest ben, ik was 3 dagen van deze wereld.
Hopelijk heb je de koorts onder controle?
@Tinneke2 ik ben niet boos hoor van dit weer, vorig jaar zat ik al meer
dan een maand opgesloten.
Fijne donderdag allemaal
@Josette @Helen1 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
@Josette en natuurlijk aan de andere , het gaat beter vandaag de medicatie slaat aan. Heb dan ook een antibiotica kuur gekregen die ik moet uitzitten en nog andere pillen voor mijn darm stelsel weer in orde te krijgen.
De afgelopen dagen heb ik veel geslapen dat wil zeggen vroeg het bed in en door geslapen tot de ochtend minimaal 8 uur slaap. Neem daar ook nog eens wat uurtjes bij die ik in de zetel slaap overdag dus makkelijk een uurtje of 10 a 12 die ik dan slaap per dag.
De koorts is weg , maandag was die 40 graden bij de dokter maar die is nu gelukkig weg.
@Helen1 als ik ziek ben dan doe ik ook letterlijk niks dan enkel braaf de medicatie nemen en rusten. Het heeft mij in het verleden de das al eens omgedaan toen ik ziek was om te zeggen ik voel me wat beter en ik ga terug werken. Maar een paar dagen later lig je terug in je bed , nog straffere medicatie en nog langer thuis. Dus nee ik ziek uit en meer doe ik ook niet.
@Cdt24801 dat zijn kostelijke dingen amai. ja ik heb toen wat tanden laten doen , trekken en zo en ik weet ook ondertussen wat het kost voor een gebit te maken en te zetten. Zolang je geen last krijgt van dat gat is er hopelijk niks aan de hand.
Voor de rest niet veel meer te vermelden het is al weer een hele boterham die ik er neer zet maar dan zijn jullie wel ff mee hoe ik me voel , beter dus als de dagen er voor.
Blij dat te horen dat het beter gaat en dat je je volledig laat uitzieken.👍
Spoedig herstel, maar neem je tijd uiterraard hèh, heb autisme dus komt er mss raar uit, maar ik wens je het aller beste toe!