Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
Beste Patrick, wat vervelend en erg voor je dat je Corona hebt. Dat is niet min.
Ik stuur je alvast een pluimje om je beterschap te wensen! En hoop dat je snel beter wordt en de behandeling aan slaat.
Groetjes
Helen1
Ik hoop ook dat de behandeling aanslaat.
Veel sterkte, grts
@patrick2 Jeetje 😰 dat is niet zo best . Laat je maar goed verzorgen 👨🍼weet dat dat zeker gebeurt 😉, dat je vlug weer beter wordt dikke knuffel 🧸 alvast virtueel . Gebeurt nog altijd Corona is nog altijd niet voorbij . Er lagen in het ziekenhuis 🏥 ook nog mensen , niet zo veel als vroeger . Maar toch . Laat wel weten hoe het met je gaat hè .duim voor jou .🤜🤛👍
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Gisteren op bezoek geweest bij mijn zusje gaat al iets beter de antibiotica begint te werken . Mag vandaag misschien 🤔 naar huis 🏠 en thuis revalideren ❤️🩹. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt