Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-22 05h24
Antwoorden: 126 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/td-p/129475
Hier gaan we weer verder tot daar!
Ongelukken gebeuren overal en altijd .... Daar kun je niets tegen doen @Josette . Je kan voorzichtig zijn, maar als magere Hein uw naam op zijn lijst heeft staan dan is het onvermijdelijk ...
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 afscheid van zo een lief beestje is nooit leuk en moeilijk. Maar zijn baasje zal hem ook goed verwennen en er ook fijn mee spelen.
Gisteren dagje Phantasialand gedaan en was echt weer super fijn er te zijn na meer dan 2 jaar geleden. Dus hebben ons echt geamuseerd. Toch maar weer snel terug gaan in mijn verlof.
En over verlof gesproken nog deze week werken waarvan deze nacht terug beginnen en dan terug 14 dagen verlof dus zijn weer goede vooruitzichten.
Voor nu wens ik iedereen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Binnenkort ga ik hem toch een bezoeken .Baasje is nog op reis 🧳..
Hebt inderdaad goede vooruitzichten , wou dat ik ook eens weg kon gaan zo een paar dagen . …
Maar ja …. Mijn zus is weer weg . En mijn zusje krijgt haar bestraling en is heel erg moe 😪 ervan. En is nog ziek .
Dus de moed houden 🫶,houden vol . 👍samen . 🫶
Werk ze doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt