Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-22 05h24
Antwoorden: 126 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/td-p/129475
Hier gaan we weer verder tot daar!
@patrick2 @Cdt24801 en alle meelezers een goedemorgen.
@Cdt24801 gedaan en je krijgt de groeten terug.
@Tinneke2 ja, mij alles te klein jij te groot. Wolfskin heeft goede jassen 3 in een tegen alle weer.
Wel wat duurder maar zeer goed heb je voor jaren.
Fijne maandag.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
De kop is er weer af voor de week zijn er weer ingevlogen.
@Tinneke2 ik amuseer me wel en voor volgend zal het drie weken achter elkaar zijn voor verlof te nemen.
@Josette beetje meer betalen en je hebt goede kleding dat doe ik tegenwoordig ook wel. Vroeger kocht zo goedkoop maar gaat toch wat rapper kapot.
Nu koop ik eerder wat duurder zo dat het iets langer mee kan , is geen garantie natuurlijk kan altijd iets kapot gaan natuurlijk ook wat duurder is.
Voor nu zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 werk ze voor straks.
@Tinneke2 heb ik gisteren ook gedaan, kasten opgeruimd.
Veel weggedaan, paar goede dikke winterjassen zo goed als nieuw
weggegeven aan die dat gebruiken kon. De rest de zakken in.
@Josette Amai die zullen tevreden zijn .👌Heb alle winkels twee weken geleden afgeschuimd om een goede jas voor de regen te vinden niets nada 👎. Het regende niet zeiden ze en had al een paar keer goed gegoten bij ons . 😂🤣.
Heb alles ook weggeven ook veel voor de winter allemaal te groot geworden en ook wat herfst 🍂 kleren eigenlijk voor elk seizoen . Van alles en nog wat handtassen 👜. Sjaaltjes. Handschoenen 🧤 etcetera…
Ook spulletjes voor hondjes …
Vandaag nog heb ik voor Halloween feest 🥳 gerief weggeschonken . Mijne zolder begin ik morgen veel te veel spullen . Dat is als je voor elk feest 🥳 en kerst 🤶 en Pasen 🐣 enz … gerief hebt . Ga echt eens alles sorteren veel is al gedaan . Maar een mens kan echt niet alles houden . Kinderen worden groot en gaan nu naar de universiteit. Nu hebben ze het niet meer nodig .
We doen het voor mensen in nood hè . En maken ze nog blij er mee .
Wordt nog een ganse organisatie.
En nu mijn bed in tot morgen .
Doei 👋
Groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt