Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
Ja de banden liggen er weer onder. Heb er twee uur zitten wachten want er was wat defect gegaan door hun technici. Maar ze hebben alles vervangen en gemaakt op hun kosten dus dat is dan wel fair.
Het was een sensor in de band / velg die ze geraakt hebben waardoor die kapot gegaan is dus die is dan vervangen op hun kosten.
Maar die mannen van die verwarming moesten niet meer komen van mij ik belde en zou zeggen ik neem een andere firma punt aan de lijn. Excuus of wat het ook is klaar er mee.
@Tinneke2 praat eens van je af.
Douglas krijgt ook niet snel iets geregeld erg is dat!
Veel te braaf voor deze kl.... wereld.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
en @Tinneke2 zijn ze geweest?
Iedereen een fijne dinsdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB
@Josette Heb ook veel op geweest vannacht en jammer dat we zo ver wonen dat hadden we zeker kunnen doen een wandeling.😉
wind wind 💨 en regen . ☔️ Nu is het gestopt met regenen maar de wind 💨 is er nog .
Hoop dat ze vandaag komen voor de verwarming, maar ze beginnen nog niet heb al gebeld geen antwoord.
fijne maandag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt