annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-24 05h00

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                                     

                                  Jan.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder

in een propere babbelhoek die vind je hier.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder

in een propere babbelhoek die vind je hier.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle andere medelezers 

Goedemorgen ,

@Josette  Ben wakker geworden van het boren in  de straat . Zijn aan het boren voor fiber klaar . En het is nog niet gedaan . Zo gaat het heel lang duren . 
Al de straten liggen open ook in de binnenstad. Jeetje 🙄 je moet zien waar je loopt . Weer een grote winkel 🏬 gestopt bij ons . Leeft echt 😕 leeg bij ons . 
Straks achter een brood 🍞 en voor de rest zie ik wel . 
fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Het is woensdag voor vele de helft van de week maar voor mij bijna weekend. 

@Tinneke2 hier bij ons in de stad loopt het ook leeg hoor. De ene na de andere winkel sluit en we houden hier ook niet veel meer over. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Komt allemaal door de werken de afgelopen jaar de verkopers 🧑‍💼 zijn het beu en verdienen amper nog iets de ene na de ander gaat failliet. Wat wil je dan nog en nu gaan ze het weer allemaal open breken . Het mooier maken . Al goed en wel maar ze gaan naar andere en verdere steden 🌆. We zijn er wel mee . Nog verder rijden . Alsof het nog wat uitmaakt voor de verkopers 🧑‍💼. Wordt duurder en willen niet meer aan de prijs nog huren . 
wens j nog een zeer aangename werknacht toe en tot morgen ik ga nu rusten 😴. Ben moe heb een beetje 🤏 opgeruimd en veel gewandeld vandaag . Werk ze nog tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen