Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag.
@Cdt24801 nee ik moest het ook niet betalen maar idd een 'schadevergoeding' is er niet. Ik kom uit de nacht en speciaal had ik een ochtend afspraak. Als ik dat eerder wist had ik gevraagd een auto mee te krijgen tot thuis en had ik in de avond alles opgehaald. Maar goed het is gemaakt.
@Tinneke2 Dit is ook niks zo in de kou dat ze maar rap komen en zoals @Josette al zegt zoek een goede uit.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. Voor mij de laatste nacht die er aan gaat komen en ben er niet kwaad voor.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 is waar wat je schrijft. Alles goed?
Fijne donderdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB
Goedemorgen,
@Josette Mag dat niet doen heb al gebeld terug sta op hun lijst ze gaan komen . Wanneer weet ik niet door de drukte . En de huisbaas ook gebeld . Ze gaan zo vlug mogelijk komen ben blijkbaar niet alleen . …
@patrick2 Ben gisteren thuis 🏠 gebleven niet bij mijn zus geweest onze straten in de buurt liggen overal open . Niet te doen .
fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 als je ze zo behandelen, vloeken mag je ook niet doe!
Ik belde de huisbaas en zei vandaag niet gemaakt komt er iemand anders rekening is voor hem.
Jij moet alleen de onderhoudskosten betalen.