Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers
Goedemorgen,
@Josette geeft me ook deugd gedaan en een geluk dat ik nog een wandeling 🚶 gemaakt heb , want nu volop aan het regenen ☔️ bij ons . Ben al naar de winkel 🏬 geweest voor mijn zusje .
@patrick2 @Cdt24801 voor de rest niet veel te doen vandaag wat rustig aan doen .
Fijne vrijdag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Cdt24801 @Josette en alle andere een goedemiddag.
Laatste nacht werken en dan verlengd weekend.
@Josette als het niet beter wordt zal ik nog eens een test doen. Maar voor nu valt het mee en zet het niet echt door. Mijn collega wel die heeft corona heeft die gisteren gezegd.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
@patrick2 toch maar op tijd een test doen.
Beterschap.
@Cdt24801 ze waren heerlijk. Maar aan de kilo's moet ook gedacht worden hé.
@Tinneke2 kan deugd doen zo een wandeling veel moet dat niet zijn.
Voor allen een fijne vrijdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen,
@Josette klopt doet well deugd even geen geroezemoes en niets doen .
@patrick2 Hier 👈 is het volle zon 🌞 deze vroege morgen heerlijk , een wandeling 🚶♀️ zal mij ook eens 👍 goed doen en zeker ontspannen na de 🤶. Werk ze nog
alle andere fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt