annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-24 05h04

Antwoorden: 21 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

Dec.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette Ben blij dat ik nog een Auto 🚗 heb want het woog nogal wat ik mee had . En de prijzen zijn ook niet mals in de winkel . Val 🪤 elke keer op mijn gat 🕳️ hoeveel het weer gestegen is . Pff . 
En huishuur gaat ook weer voor een groot stuk naar omhoog en niet een beetje . Alles niet te doen als alleenstaande. 
@patrick2 Ik ga bij mijn zus wel samen met mijn ouders met kerst 🎅 en de dag nadien bij mijn andere zus 👩. Met nieuwjaar niks . Zoals elk jaar Gaan mijn zussen 👯 weg . 

Voor de rest een fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2 Daarom dient een auto hé, om de mens het makkelijker te maken.

Fijne dinsdag allemaal. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 ik maak geen plannen ik blijf deze kerst thuis er gaat niks gebeuren. 

Voor de rest weinig te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere

Goeiemorgen ,

@Josette Wat een weertje weer , rukwinden , en regen ️ denk 🤔 toch dat ik mijn boodschappen eens met de auto’s ga doen ,heb trouwens veel te veel nodig . . En dat sleuren pff wordt me te veel . 
@patrick2 Je hebt terug vooruitzichten . Kan je terug plannen maken . Opgepast voor de virussen 🦠. Dat je met je vakantie niet plat ligt .😉.

@Cdt24801 Denk onder dat je dat mag zeggen dat dat je beste vrienden  zijn ondertussen . Jullie kennen elkaar dan ook al zeer lang .

Fijne Maandag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

De kop van de week is er al.

@Tinneke2  dat moet kunnen hé af en toe plagen hé.

Fijne maandag iedereen.

Leden met de meeste pluimen