annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-24 05h04

Antwoorden: 21 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

Dec.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette ik heb ook niet veel zin in de feestdagen dat het maar allemaal vlug voorbij is . Brengt mij alleen maar nare herinneringen naar boven toen ik nog bij mijn vader en zijn mijn stiefmoeder en haar zoon en broers  woonde . Moet er geen tekening ✍️ bij maken.Elk jaar wordt ik daar aan herinnerd. 
En iedereen wens je van alles , vind het ook allemaal heel opgefokt. Ik ben vriendelijk het hele jaar door tegen mijn nieuwe ouders dat is tenminste eerlijk en oprecht . 
@patrick2 we zijn alweer minden in de week en geeft goed gevroren deze nacht . Koffie ️ al binnen en nu straks naar stad nog enkele kleine boodschappen doen . Bij de apotheek… 
allen een fijne Woensdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 zo is dat ook als er een film of verhaal op tv komt!

Dezelfde vieze ervaringen met het verleden, loslaten zeggen ze dan makkelijk gezegd

zo werkt een menselijk brein niet hé.

Wij trekken er dan op uit weg van alles.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Het is niet gemakkelijk , iedere keer moet ik het horen dat is verleden tijd maar telkens hoor en zie je die ellende bij andere ook . Loslaten is echt inderdaad niet gemakkelijk, relativeren gaat al een beetje 🤏. Maar soms komt het op en is er weer dat verdriet . En huil je niemand kan dat oplossen dat moet ik zelf doen . En soms lukt het heel goed maar dan zijn er dagen je weet wel . 
Leeg mijn hoofd dan eens met een goede wandeling 🚶. 
fijne dag 🙏tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2 je bent niet alleen, het is verschrikkelijk duur

zeker de voeding!

Wij hebben niets met die dagen, allemaal opgefokt gedoe en schijnheiligheid bij velen!

Hier is de kift kapot in de bouw niemand die gebeld had om ze te maken grrrrrrrrrrrrr.

Fijne woensdag.

Leden met de meeste pluimen