annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-24 05h04

Antwoorden: 53 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

Dec.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
53 ANTWOORDEN 53
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het is weer vrijdag dus de laatste werkdag van deze week en dan weer weekend. 

Hier niks in de schoentjes @Josette denk dat door de regen en de wind dat de sint niet is uitgekomen 😉

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 Ocharmen ook al niks. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Op het werk krijgen we dit jaar ook niks 😞 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Leven wordt te duur 🫰 maar een kleinigheid zou er toch af mogen kunnen hè .😮💨 

@Cdt24801 ja Stefaan lui zweet zou ik toch niet durven zeggen ze 😂, misschien wel geur botjes van al dat motor 🏍️ rijden 😉. Verkeerde schoentje gezet . 😂 Sorry beetje plagen he . Vind niet lief van de Sint dat je niets kreeg . Foei foei mocht ik niet ver wonen gaf je iets lekkers allemaal . 

Morgen weet ik wat er in mijn schoentje ligt dan ga ik bij mijn ouders . Het is dan de eerste keer dat ik eens iets echt krijg. Weet niet hoe het zal voelen , want als kind heb ik dat niet meegemaakt. 
@Josette Moet een andere gaan halen heb gekeken het is niet dezelfde . 
Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Een Goedemorgen, 

@Josette Dat moet goed gedaan hebben dat je zo eens goed geslapen 🛌 hebt .Heb niet zo goed geslapen elk uur van de klok weer eens gezien . Een uurtje wat geslapen . En aan slaappillen nemen ben ik gestopt want werd een gewoonte . 
trouwens je wordt er verslaafd aan . En wou er geen meer . 
@patrick2 Vandaag haiku met mijn moeke achter een kerstboom 🌲 zoeken 👀 maar deze keer geen echte ze wil een kunstkerstboom . En heb eentje gevonden precies een echte je ziet het verschil niet . Want elk jaar doe ik ook de opzet van de kerstboom en afbreken en daarna het poetsen van de vallende naalden . ( en ze vallen 🪤 allemaal in de rooster in de grond van de verwarming ) niet gemakkelijk om te poetsen.

Maar zet hem pas na Sinterklaas. Eerder niet . 
Zo fijne dag lieve mensen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen